Onderwerp geplaatst op 05-03-2010 10:16
7 reacties
Eerst even een recent voorbeeld
03-03-2010 23:47
[...]"Morgen (donderdag 4 maart) is Maarten van Dijk, Hoofd Programma-ontwikkeling van BNN bij ons op bezoek om te praten over de manier waarop BNN aan concept en formatontwikkeling doet.
Daarnaast legt hij de vraag bij jullie neer om ideeën en formats aan te leveren bij BNN.
Als je idee/format wordt opgepikt, dan mag je deze samen met de BNNprofessionals uit Hilversum verder ontwikkelen. Wellicht tot een echt programma.
Maarten is van 14:00 tot 16:00 aanwezig bij de minor Crossmedia bij Gameship aan de Willemskade 14, Leeuwarden En geeft daar uitleg over formatontwikkelen bij BNN. Hij zal het komende semester nog een aantal keer komen om verder te praten over de totstandkoming van programma's bij BNN.
Deze lezing is open voor alle studenten van CMD."[...]
Hartstikke leuk en interessant! Had ik bijvoorbeeld graag bij willen zijn, maar ja om 23:47 uur slaap ik meestal al en ik check niet gelijk de cmd-site als ik wakker word

. De tweet over deze lezing werd ook pas 12:08 AM Mar 4th verspreidt. Kan dat nou niet even wat ruimer van tevoren? Ik neem namelijk aan dat de docenten hier niet pas een dag van te voren om 10 voor 12 's nachts bericht over krijgen...
Dit gebeurt best vaak bij CMD en ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als het wat eerder gemeld zou worden. Inspiratielab doet dit bijvoorbeeld
wel goed -> een paar dagen van te voren en op de dag zelf/dag er voor een reminder. Ik denk dat je op die manier veel meer studenten bereikt en er ook meer studenten op af komen.
Zo dat was even wat me irriteerde

Bewerkt op 05-03-2010 10:17 door
Harmke