Onderwerp geplaatst op 30-05-2012 16:28
0 reacties
Zie jij jezelf als dé stem van “Ik zie, ik zie”?
Neem dan de onderstaande tekst op, stuur deze sample naar
Protected email address en wie weet maak jij kans om onze prachtige documentaireserie in te spreken!
Wie zoeken wij?
Iedereen! Zolang je de teksten maar met gevoel en passie inspreekt.
Wat moet je opnemen?
De onderstaande tekst natuurlijk! Een prachtig dialoog tussen Sneeuwwitje en de toch niet zo kwaadwillende jager!
" De volgende dag nam de jager Sneeuwwitje mee om te gaan jagen. Midden in het donkere diepe woud, stond de jager plotseling stil. Oh sneeuwwitje, ik weet niet wat ik moet doen zei de jager. Ik moet jou doden van de boze Koningin en je hart meenemen als bewijs. Sneeuwwitje schrok heel erg. Nee doe het niet lieve jager, spaar mij!
De jager zei dat hij het niet zou doen. Hij had een plannetje bedacht, maar dan zou Sneeuwwitje wel achter moeten blijven in het bos en zij zou nooit meer terug mogen keren. "
Wat win je allemaal?
Allereerst een plaatsje in de felbegeerde wereld van documentaire voice-overs, daarnaast drink je uiteraard een heerlijk bakje koffie met de mysterieuze crew achter “Ik zie, ik zie” en als klap op de vuurpijl een signeerde DVD met jouw eigen naam in de aftiteling!
Stuur je sample voor 5 juni in en wie weet hoor jij jezelf terug in onze documentaire! Voor verdere informatie kijk je natuurlijk op
de website!